» Bravo/a műszaki adatok, méretek 2.
2007. március 02. | Beküldte: Ocsy
Sebességváltó adatok
A Bravo/a típust hatféle sebességváltóművel szerelték (az Euro 3-as motorokhoz tartozó adatok megegyeznek az Euro 2-esekével):
* Az 1.4 12V motorváltozatot forgalmazták a C.513.5.13 jelzésű sebességváltóval is, ezt arról lehet felismerni, hogy a hátramenet kapcsolásához nem kell lenyomni a váltókart
** Csak a facelift utáni Euro 2-es változatnál. Az Euro 3-as 1.6 16V-be a C513.5.13-as sebességváltót szerelték
Sebességváltó áttételek módosítási viszonyai facelift előtt
* csak a francia piacon forgalmazott változat
* csak a francia piacon forgalmazott változat
Maximális sebességek az egyes fokozatokban, km/h:
* C513-as sebességváltóval szerelt változat
** csak a német piacon forgalmazott változat
*** csak a francia piacon forgalmazott változat
* C513-as sebességváltóval szerelt változat
** csak a német piacon forgalmazott változat
*** csak a francia piacon forgalmazott változat
Sebességváltó áttételek módosítási viszonyai facelift után
Maximális sebességek az egyes fokozatokban, km/h:
* Euro 3-as motorváltozat
* Euro 3-as motorváltozat
Sebességváltó áttételek módosítási viszonyai az automata sebességváltóval szerelt 1.6 16V változatnál
A végsebesség (amelyet az automata váltó 3. fokozatában lehet elérni) megegyezik a kéziváltós 1.6 16V változatokéval: Bravónál 184 km/h, Bravánál 180 km/h.
Fékek
(Az Euro 3-as motorokhoz tartozó adatok megegyeznek az Euro 2-esekével.)
* ABS nélküli változat
** automata sebességváltóval szerelt változat
Elektromos rendszer
(a magyar nyelvű kézikönyv adatai)
Névleges feszültség:
12 Volt
* facelift előtti/facelift utáni adat
A Bravo/a típust hatféle sebességváltóművel szerelték (az Euro 3-as motorokhoz tartozó adatok megegyeznek az Euro 2-esekével):
Sebességváltó | Motorváltozatok |
C.514.5.13 | 1.2 16V, 1.4 12V* |
C.513.5.13 | 1.6 16V, 1.9 D |
C.513.514.26 | 1.6 16V** |
C.510.5.17 | 1.8 16V, 1.9 TD, 1.9 JTD |
C.510.5.21 | 2.0 20V |
AISIN 60-40 LE | 1.6 16V automata |
** Csak a facelift utáni Euro 2-es változatnál. Az Euro 3-as 1.6 16V-be a C513.5.13-as sebességváltót szerelték
Sebességváltó áttételek módosítási viszonyai facelift előtt
Bravo | 1.4 12V | 1.6 16V | 1.8 16V | 2.0 20V | 1.9 D | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 |
1. fokozat | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,545 | 3,909 | 3,909 | 3,909 |
2. fokozat | 2,158 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 |
3. fokozat | 1,480 | 1,520 | 1,520 | 1,520 | 1,444 | 1,444 | 1,444 |
4. fokozat | 1,121 | 1,156 | 1,156 | 1,156 | 1,029 | 1,029 | 1,029 |
5. fokozat | 0,902 | 0,971 | 0,971 | 0,946 | 0,816 | 0,816 | 0,767 |
Hátramenet | 3,818 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 |
Végáttétel (fogszámok) |
3,867 (15/58) | 3,353 (17/57) | 3,353 (17/57)/ 3053 (19/58)* |
3,562 (16/57) | 3,562 (16/57) | 3,353 (17/57) | 3,150 (20/63) |
Brava | 1.4 12V | 1.6 16V | 1.8 16V | 1.9 D | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 |
1. fokozat | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,545 | 3,909 |
2. fokozat | 2,158 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 |
3. fokozat | 1,480 | 1,520 | 1,520 | 1,444 | 1,444 | 1,444 |
4. fokozat | 1,121 | 1,156 | 1,156 | 1,029 | 1,029 | 1,029 |
5. fokozat | 0,902 | 0,971 | 0,971 | 0,816 | 0,816 | 0,767 |
Hátramenet | 3,818 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 |
Végáttétel (fogszámok) |
3,867 (15/58) | 3,353 (17/57) | 3,353 (17/57)/ 3053 (19/58)* |
3,562 (16/57) | 3,353 (17/57) | 3,150 (20/63) |
Maximális sebességek az egyes fokozatokban, km/h:
Bravo | 1.4 12V | 1.6 16V | 1.8 16V | 2.0 20V | 1.9 D | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 |
1. fokozat | 45 (46)* |
52 | 50 (55)*** |
56 | 35 | 34 | 36 |
2. fokozat | 82 (80)* |
90 | 87 (95)*** |
89 | 61 | 59 | 63 |
3. fokozat | 120 (118)* |
132 | 128 (140)*** |
131 | 94 | 92 | 97 |
4. fokozat | 158 (155)* |
175 | 169 (191)*** |
172 | 132 | 128 | 137 |
5. fokozat | 170 (168)* |
184 (180)** |
193 (190)*** |
210 | 155 | 165 | 182 |
Hátramenet | 46 | 53 | 50 (55)*** |
55 | 35 | 34 | 36 |
** csak a német piacon forgalmazott változat
*** csak a francia piacon forgalmazott változat
Brava | 1.4 12V | 1.6 16V | 1.8 16V | 1.9 D | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 |
1. fokozat | 45 (46)* |
52 | 50 (55)*** |
35 | 34 | 36 |
2. fokozat | 82 (80)* |
90 | 87 (95)*** |
61 | 59 | 63 |
3. fokozat | 120 (118)* |
132 | 128 (140)*** |
94 | 92 | 97 |
4. fokozat | 158 (155)* |
175 | 169 (191)*** |
132 | 128 | 137 |
5. fokozat | 170 (168)* |
180 (177)** |
190 (190)*** |
155 | 165 | 180 |
Hátramenet | 46 | 53 | 50 (55)*** |
35 | 34 | 36 |
** csak a német piacon forgalmazott változat
*** csak a francia piacon forgalmazott változat
Sebességváltó áttételek módosítási viszonyai facelift után
Bravo | 80 16V | 100 16V | 115 16V | 155 20V | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 | 1.9 JTD |
1. fokozat | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,545 | 3,909 | 3,909 | 3,909 |
2. fokozat | 2,158 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 |
3. fokozat | 1,345 | 1,444 | 1,520 | 1,520 | 1,444 | 1,444 | 1,444 |
4. fokozat | 0,974 | 1,029 | 1,156 | 1,156 | 1,029 | 1,029 | 1,029 |
5. fokozat | 0,829 | 0,816 | 0,971 | 0,970 | 0,816 | 0,767 | 0,767 |
Hátramenet | 3,818 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 |
Végáttétel (fogszámok) |
3,867 (15/58) | 3,353 (17/57) | 3,353 (17/57) | 3,353 (17/57) | 3,353 (17/57) | 3,150 (20/63) | 3,053 (19/58) |
Brava | 80 16V | 100 16V | 115 16V | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 | 1.9 JTD |
1. fokozat | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,545 | 3,909 | 3,909 |
2. fokozat | 2,158 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 | 2,238 |
3. fokozat | 1,480 | 1,444 | 1,520 | 1,444 | 1,444 | 1,444 |
4. fokozat | 1,121 | 1,029 | 1,156 | 1,029 | 1,029 | 1,029 |
5. fokozat | 0,891 | 0,816 | 0,971 | 0,816 | 0,767 | 0,767 |
Hátramenet | 3,818 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 | 3,909 |
Végáttétel (fogszámok) |
3,867 (15/58) | 3,353 (17/57) | 3,353 (17/57) | 3,353 (17/57) | 3,150 (20/63) | 3,053 (19/58) |
Maximális sebességek az egyes fokozatokban, km/h:
Bravo | 80 16V | 100 16V | 115 16V | 155 20V | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 | 1.9 JTD |
1. fokozat | 42 | 50 (52)* |
50 | 59 | 34 | 36 | 36 |
2. fokozat | 76 | 87 (90)* |
87 | 94 | 59 | 63 | 63 |
3. fokozat | 121 | 135 (132)* |
128 | 139 | 92 | 97 | 97 |
4. fokozat | 167 | 184 (175)* |
169 | 182 | 128 | 137 | 136 |
5. fokozat | 173 (170)* |
182 (184)* |
193 | 213 | 165 | 182 | 187 (184)* |
Hátramenet | 43 | 50 (53)* |
50 | 54 | 34 | 36 | 36 |
Brava | 80 16V | 100 16V | 115 16V | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 | 1.9 JTD |
1. fokozat | 42 | 50 (52)* |
50 | 34 | 36 | 36 |
2. fokozat | 76 | 87 (90)* |
87 | 59 | 63 | 63 |
3. fokozat | 110 | 135 (132)* |
128 | 92 | 97 | 97 |
4. fokozat | 145 | 180 (175)* |
169 | 128 | 137 | 136 |
5. fokozat | 173 (170)* |
178 (180)* |
190 | 165 | 180 | 185 (182)* |
Hátramenet | 43 | 50 (53)* |
50 | 34 | 36 | 36 |
Sebességváltó áttételek módosítási viszonyai az automata sebességváltóval szerelt 1.6 16V változatnál
Fokozat | Áttétel |
1. fokozat | 2,807 |
2. fokozat | 1,479 |
3. fokozat | 1,000 |
4. fokozat | 0,735 |
Hátramenet | 2,769 |
Végáttétel (fogszámok) |
3,565 (23/82) |
A végsebesség (amelyet az automata váltó 3. fokozatában lehet elérni) megegyezik a kéziváltós 1.6 16V változatokéval: Bravónál 184 km/h, Bravánál 180 km/h.
Fékek
(Az Euro 3-as motorokhoz tartozó adatok megegyeznek az Euro 2-esekével.)
Motorváltozat (benzinmotorok) | 1.2 16V | 1.4 12V | 1.6 16V | 1.8 16V | ||
Első fék (méretek mm-ben) |
Tárcsa | Átmérő | 257 | 257 | 257 | 257 |
Vastagság | 11,80-12,10 | 11,80-12,10 | 11,80-12,10 (19,80-20,10)** |
19,80-20,10 | ||
Szabályozhatósági határ | 11,10 | 11,10 | 11,10 (18,55)** | 18,55 | ||
Megengedett legkisebb vastagság | 10,20 | 10,20 | 10,20 (18,20)** | 18,20 | ||
Betét | Megengedett legkisebb vastagság | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
Hátsó fék (méretek mm-ben) |
Dob | Belső átmérő | 203,10-203,40 (180,00-180,25)* |
180,00- 180,25 |
203,10- 203,40 |
203,10- 203,40 |
Szabályozhatósági határ | 180,95 | 180,95 | 204,10 | 204,10 | ||
Megengedett legnagyobb belső átmérő | 181,35 | 181,35 | 204,70 | 204,70 | ||
Pofa | Megengedett legkisebb vastagság | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
** automata sebességváltóval szerelt változat
Motorváltozat (HGT) | 2.0 20V | ||
Első fék (méretek mm-ben) |
Tárcsa | Átmérő | 283,80-284,20 |
Vastagság | 21,90-22,10 | ||
Szabályozhatósági határ | 20,55 | ||
Megengedett legkisebb vastagság | 20,20 | ||
Betét | Megengedett legkisebb vastagság | 1,5 | |
Hátsó fék (méretek mm-ben) |
Tárcsa | Átmérő | 240 |
Vastagság | 10,80-11,10 | ||
Szabályozhatósági határ | 10,10 | ||
Megengedett legkisebb vastagság | 9,20 | ||
Betét | Megengedett legkisebb vastagság | 1,5 |
Motorváltozat (dízelmotorok) | 1.9 D | 1.9 TD 75 | 1.9 TD 100 | 1.9 JTD | ||
Első fék (méretek mm-ben) |
Tárcsa | Átmérő | 257 | 257 | 257 | 257 |
Vastagság | 11,80-12,10 | 11,80-12,10 | 19,80-20,10 | 19,80-20,10 | ||
Szabályozhatósági határ | 11,10 | 11,10 | 18,55 | 18,55 | ||
Megengedett legkisebb vastagság | 10,20 | 10,20 | 18,20 | 18,20 | ||
Betét | Megengedett legkisebb vastagság | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
Hátsó fék (méretek mm-ben) |
Dob | Belső átmérő | 180,00- 180,25 |
203,10- 203,40 |
203,10- 203,40 |
203,10- 203,40 |
Szabályozhatósági határ | 180,95 | 204,10 | 204,10 | 204,10 | ||
Megengedett legnagyobb belső átmérő | 181,35 | 204,70 | 204,70 | 204,70 | ||
Pofa | Megengedett legkisebb vastagság | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Elektromos rendszer
(a magyar nyelvű kézikönyv adatai)
Névleges feszültség:
12 Volt
Motor | Akkumulátor | Generátor | Indítómotor | |
20 órás kisütési kapacitás | gyors kisütési áram -18 Celsius foknál |
névleges áramerősség, maximum (klímával) | névleges teljesítmény | |
1.2 16V | 40 Ah | 200 A | 65 A (90 A) | 0,9 kW |
1.4 12V | 40 Ah | 200 A | 65 A (85 A) | 0,9 kW |
1.6 16V | 50 Ah | 250 A | 75 A (85 A)/ 80A (90 A)* |
0,9 kW/ 1,3 kW* |
1.8 16V | 50 Ah | 250 A | 75 A (85 A) | 1,4 kW |
2.0 20V | 50 Ah | 250 A | 85 A (85A)/ 85 A (100 A)* |
1,4 kW |
1.9 D | 60 Ah | 380 A | 65A (85 A) | 2,2 kW |
1.9 TD 75 | 60 Ah | 380 A | 75 A (100 A) | 1,8 kW |
1.9 TD 100 | 60 Ah | 380 A | 75 A (100 A) | 1,8 kW |
1.9 JTD | 60 Ah | 380 A | 100 A (100 A) | 1,8 kW |
© 2006 Öcsy